piątek, 26 sierpnia 2016

Podziękowania i Przeprosiny...

Moje kucyczki...

Już ostatni raz piszę te słowa.
Chciałam wam bardzo podziękować z całego serca za taką liczbę wyświetleń jaka przyszła mi zobaczyć: 867. Dla mnie to duuużo.
Ale do rzeczy. Ten blog zostaje zawieszony a nawet nie wiem, czy go nie skasować. Przepraszam. Nie zrozumcie mnie źle, dalej lubię my little pony ale już dużo dużo mniej i nie pociąga mnie to tak, jak wcześniej. W dalekiej przyszłości możliwe, że jeszcze coś dodam ale bardzo w to wątpię. Blog za wiele pięknych lat przejmie moja młodsza siostra (o ile też będzie miała fazę na pony). Trochę sobie poczekacie, bo ma 6 tygodni XD.

Dlaczego? Ponieważ nie mam tyle czasu, aby pisać 2 blogi i mieć taki szmal pomysłów. W nowym roku szkolnym dochodzą dodatkowe zajęcia pozalekcyjne a w dodatku, "znowu" się staram uczestniczyć w samorządzie szkolnym (w co wątpię).
Tego trochę dużo ale myślę nad założeniem konta na wattpadzie. Tam może coś napiszę ale tu game over.

Przepraszam was jeszcze...

Misiax

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz