środa, 15 czerwca 2016

Rarity Rozdział 3

-Sweetie Belle, jak tam było w szkole? - zapytałam jak zawsze swoją młodszą siostrę.
 Na sofie obok mnie siedziała Sweetie ale dziwnie cicho. Obróciłam ją przez ramię, ona była cała okryta w czerwonych rumieńcach a oczka większe niż kiedy kolwiem.
-Sweetie, wszystko w porządku? - zapytałam ją.
-Rarity, muszę ci się przyznać... - to było ciekawe - ...boo, ja mam takiego kolegę ii...
-Och, Sweetie, wiem o co ci chodzi, no dalej, opowiadaj...
*Sweetie Belle*
 Zabrzmiał pierwszy dzwonek na lekcję. Wszystkie kucyki zbiegły się do klasy i zajęły swoje miejsce przy ławkach. ja siedziałam sama, ponieważ reszta znaczkowej ligi leży w łóżkach i jest chora. Pani Minuette (czyli dawna przyjaciółka Twilight, która została nauczycielką) przywitała się z nami i zapisała temat na tablicy "Dodawanie". Do klasy przybiegł spóźniony kucyk z zieloną czapeczką ze śmigiełkiem. Nazywany przez wszystkich Button Mash.
-Psze pani, przepraszam za spóźnienie, ale moja mama znowu zrobiła mi kanapkę z pszenicą a nie z owsem. - przeprosił Button a cała klasa zaczęła się z niego śmiać, razem z nim.
-No dobrze Button, usiądź na wolnym miejscu, może tam, obok Sweetie Belle. - zaproponowała pani Minuette. Serduszko zaczęło mi szybciej bić i zrobiłam miejsce na ławce dla gościa.
 Button usiadł i rozpakował swoje książki z plecaka, a jego zielona czapeczka, która spadła mu z rudej grzywy na podłogę trochę się skrzywiła. Spojrzałam na tą czapeczkę i czarami naprawiłam ją.
-Dzięki Sweetie Belle, już myślałem, że będzie taka na zawsze. - podziękował Button. On zna moje imię.
  Przytaknęłam odpowiadająco i wydałam lekki niepewny uśmieszek. Pani duuużo pisała na tablicy i pytała nas na szczęście nie pokolei. Mnie wylosowała tylko raz:
-Sweetie Belle, napisz mi na tablicy, ile to jest 36+123? - zapytała a ja przechodząc koło Button'a stanęłam przed tablicą na forum klasy i zaczęłam zapisywać działanie. 36+123, hm. No nie wiem, najlepsze to strzelanka do celu, może mi się uda.
-Yyy, 126? - zapytałam cicho aby klasa mnie nie usłyszała. No i tak zaczęli się śmiać i to głośno. Poczułam jak na śnieżnobiałych policzkach zaczynają się pojawiać rumieńce.
-Nie Sweetie Belle, to się równa 159. Widzę, że się nie uczyłaś. Siadaj do ławki. - powiedziała...
 Przechodząc pomiędzy ławkami z uczniami słyszałam kpiny z ust Diamond Tiary typu "jak ty guziki na sukniach swojej siostry liczysz? Haha!", po mnie poszedł inny kucyk ale nie widziałam który. Usiadłam w ławce z nosem w zeszycie i zaczęłam nadrabiać zaległe działanie pisząc czarami, czyli za pomocą mojego rogu. Button spojrzał na mnie jednym okiem i ze środka zeszytu wyciągnął kartkę. Zabazgrał na niej i podał do mnie z napisem i dalszym dialogiem:
Nie przejmuj się nimi, oni nie mają się na kim wyżyć. Coś o tym wiem, często męczy mnie Diamond Tiara, wcale nie jest taka święta, co nie? Racja. Wkurza mnie tak jak golemy, wierzch żelazny ale serce bezwładne. A po co ci o Minecrafcie mówię, przecież dziewczyny nie lubią takich gier. (Spojrzałam na niego z większym uśmiechem niż wcześniej a on ma mnie jakby chciał powiedzieć "Ty lubisz Minecrafta?") Ja jestem takim rodzajem klaczy, które lubią zagrać nie tylko w klasy, ale też w Minecrafta. To świetnie! Jak chcesz to zapraszam cię na mój serwer. Zagramy gdzieś tak około 16:00 po szkole, pasuje ci taka godzina? Jasne. Na pewno będę.
 Byłam szczęśliwa i nie mogłam się doczekać końca dzisiejszych lekcji. I tak się stało, dzwonek zadzwonił a ja i Button spakowaliśmy plecaki i wyszliśmy ostatni, żeby się nie przepychać oraz nikt nie słyszał naszej
rozmowy by się z was śmiali jak to oni. Karteczkę schowałam do plecaka. Button bardzo uradowany zaczął nadawać:
-Nie mogę w to uwierzyć, nie tylko ja w Ponyville lubię Minecrafta, ty też lubisz! - ale radocha.
-Zawsze go lubiłam, moim zdaniem rozwija wyobraźnię i uczy angielskiego. Tylko nienawidzę potworów, bo jak znajdę błyszczącego i połyskującego, błękitnego diamenta to za mną Creeper wybucha. - powiedziałam.
-Jak będziesz ze mną grała to obiecuję ci, że będę się poświęcać i chronić cię przed wszelkiego rodzaju mobami. - nawet położył kopytko na sercu. - A tak na przyszłość to na potwory mówi się moby a na diamenty diaxy, rozumiesz?
-Nie do końca ale się poduczę. - powiedziałam z lekkim zakłopotaniem.
 Button bardzo chciał zaprowadzić mnie do domu więc mu pozwoliłam. Mieszka 2 ulice od mojego domu więc nie tak daleko.
*Rarity*
-Och Sweetie Belle, to takie słodkie, że ci się podoba. - powiedziałam ale mina mojej siostry na to teraz nie wskazywała.
-Co?! Rarity wypluj to słowo, wcale mi się nie podoba, tylko mówię ci każdy szczegół, jaki był w szkole. - wyglądała, jakby się na mnie obraziła, ale jak można się obrazić na własną siostrę?
-No to dlaczego się rumieniłaś? I te oczka takie wielkie? - zdziwiłam się.
-Dlatego, bo bardzo mi gorąco i uchyl wreszcie to okno! - myślałam, że ma dobry dzień.
 Okno uchyliłam, a Sweetie odetchnęła z ulgą. Zaczęła lecieć jak wiatr po schodach do swojego pokoju.
-A ty dokąd? Masz jeszcze zjeść obiad. - zatrzymałam ją. Nie ruszyła się z miejsca tylko przechyliła główkę i spojrzała radośnie:
-Nie jestem głodna, idę po twojego laptopa, muszę go wziąść do Button'a, to sytuacja awaryjna a już za 5 minut muszę być gotowa do gry. - po tych słowach poleciała na górę.
 Spojrzałam jak leci z lekkim śmiechem, który miał odzwierciedlać słowa "a jednak podoba". 
*Sweetie Belle*
  Po rajdzie na schodach złapałam torbę i laptopa. Zwróciłam kurs na dół i otworzyłam drzwi, ale ich nie zamknęłam. Biegłam i biegłam aż zobaczyłam Diamond Tiare która na mój widok zmarszczyła brwi jakby chciała powiedzieć "Gdzie się ona tak śpieszy?". Wreszcie dotarłam do celu. Zapukałam a w drzwiach pojawił się Button ze swoją czapeczką. 
-Jesteś, chodź do mnie do pokoju, tam podłączymy twojego laptopa. - powiedział.
 Zaprowadził mnie do pokoju. Był podobny do mojego, tylko bardziej chłopięcy. Zaczęliśmy grę. Wskazówka od administratora bloga: Nie czytaj dalej przed obejrzeniem filmiku.
                                         
Czas nam szybko minął. Button i ja tworzymy zgraną drużynę. Około godziny 21:00 Rarity przyszła po mnie. Byłam już trochę zmęczona. Trochę? No dobrze, bardzo zmęczona. Zasnęłam przed laptopem a Button położył mnie na swoim łóżku, żebym miała wygodnie z tego, co Rarity mi mówiła. Oooo. Co za "oooo"?! No dobra masz mnie, może trochę mi się podoba, ale tylko trochę. Nic przede mną nie ukryjesz, Sweetie, widziałam jak przed przepaścią gdy moby okrążyły was to Baton złapał cię za kopytko a TY się zarumieniłaś. No i co z tego? Tylko próbował mnie, yyy... Ratować. No można tak powiedzieć ale nie trzeba. I w takich chwilach kiedy z nim grałam to nie raz zdarzyło mi się zarumienić. Zobaczymy co będzie dalej...

4 komentarze:

  1. Naprawdę twuj blog jest ekstra maryś wcześniej mi powiedziałeś że dziś piszesz Nowy rozdział więc weszłam i ten rozdział jest fantastiks(nie umiem pisać po angielsku znasz mnie😶:-) )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba. To dzięki tobie miałam wenę na ten pomysł o Sweetie Belle i Batonie. To ty pokazałaś mi ten filmik... dziękuję :***

      Usuń
  2. Dopisz na muj komentarz pliss

    OdpowiedzUsuń